Thursday, July 2, 2009

Salam Pengenalan




SALAM.. Hari ini bermulalah sejarah baru dalam hidup aku. Sebelum ni, aku hanya sekadar pemerhati. Tapi dengan tekad dan semangat yang berasap, aku melangkap gagah ke alam blog. Maka dengan ini tersenarai lah aku sebagai blogger yang dah melambak di melata bumi ni. Tapi minta maaf banyak-banyaklah sebab blog aku belum seindah blog-blog orang lain. Nanti aku update yee..



Hari ni, anak aku Adilah berpuasa sunat. Semalam pun berpuasa sunat dengan adiknya, Najihah. Alhamdulillah Allah kurniakan aku anak-anak yang suka amalan sunat. Dan aku tahu, begitu jugak anak-anakku yang menetap di asrama. Amirah di Banting dan Naim di Rembau. Puasa Isnin dan Khamis tu biasa bagi mereka.



Cuma aku..... kadang-kadang terasa malu dengan anak-anak...bila nak puasa sunat ni?



Ya Allah, selamatkanlah diriku dan kaum keluargaku dari bakaran api nerakaMu. Amiin..

No comments: