Wednesday, October 14, 2009

Tempoh Berjaga-jaga

Salam...

Alhamdulillah. Lama betul aku tak kemaskini blog ni. Nak kata malas, tak la malas. Nak kata rajin, tak rajin jugak. Apa nak kata, kata laa...



Walau apapun aku bersyukur kerana masih dapat mengemaskini blog kesayangan aku ni. Sekarang ni, aku dalam tempoh berjaga-jaga. Isteriku dijangka bersalin pada bila-bila masa. Suspen jugak dibuatnya walaupun ini kelahiran yang ketujuh. Cuma kali ini betul-betul menguji kesabaranku dan isteri kesayanganku. Bukan apa, kebiasaannya anak-anakku lahir awal dari tarikh yang dijangka. Tapi sekarang, tarikh jangkaan hampir tamat tapi masih nak bermain dalam perut ibunya...

Sebagai seorang suami, aku hanya mampu berdoa kepada Allah agar dipermudahkan segala urusan dan dikurniakan kekuatan dan kesihatan kepada isteri dan anak yang dikandungnya. Amiin...

Ya Allah, permudahkan urusan kami dan janganlah Engkau menyusahkannya. Amiin...

No comments: